Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace,
jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlsíte s použitím souborů cookie. Více informací. Rozumím Pro správné fungování webu si zapněte javascript.

Zákaznická linka: +420 326 362 105

Servis: +420 731 613 095

Kontaktní formulář zde >

thumb aktual 1 Maintenance AC 800x476Blíží se začátek léta a již současné jarní počasí vykazuje abnormálně vysoké teploty. Proto už je nejvyšší čas dát vaše klimatizačnímu zařízení po dlouhé zimní nečinnosti do 100% kondice. Odborný servis je dobré svěřit firmě, která klimatizační jednotku montovala, nebo jiné na chladící zařízení specializované společnosti, která má zkušenosti se servisem a konstrukcí typu a značky vaší klimatizační jednotky.

 

Hlavní důvody pro pravidelný servis:

  1. Výparníky klimatizace se zanášejí nečistotami, které jsou živnou půdou pro bakterie, plísně a mikroorganismy. Díky vyčištění a desinfekci těchto částí dýcháte nezávadný vzduch a chráníte tak vlastní zdraví.
  2. V rámci servisní prohlídky, jsou kontrolovány veškeré kritické části a předchází se tak případným poruchám a zvyšuje se životnost celého zařízení
  3. Díky vyčištění výparníku ve vnitřní ale i ve vnější jednotce, se udržují všechny prostory vedení vzduchového proudu plně průchozí a zařízení nemusí zvyšovat svůj výkon. Šetří se tím náklady na elektrickou energii.
  4. Díky pravidelnému servisu se předchází úniku chladícího média a tím i nemalým nákladům na jeho doplnění. Chladivo, které je použito ve většině klimatizačních zařízení je na bázi freonových plynů, lehčích než vzduch. Tyto při případném úniku způsobují tvorbu ozónové díry. Proto pravidelným odborným servisem své klimatizace přispíváte k ochraně životního prostředí na naší planetě.

Naše společnost se specializuje hlavně na klimatizační zařízení značky LG. Kromě vyškoleného personálu a originální diagnostické jednotky LG, používáme souhrn servisních úkonů, které zahrnují celý servisní postup. Po provedeném servisu každý zákazník obdrží vyplněný standardizovaný formulář s výkazem práce a použitým materiálem.

Seznam úkonů prováděných při pravidelném servisu

Vnitřní jednotka:

  • kontrola a mechanické vyčištění, příp. výměna vzduchového filtru
  • kontrola lopatek ventilátoru a jejich vyčištění
  • kontrola kontaktů stykačů a dotažení el. spojů
  • kontrola mechanických částí upevnění motoru a dotažení šroubových spojů

Výparník vnitřní jednotky: 

  • vyčištění filtrů a předfiltrů (příp. výměna)
  • chemické vyčištění výparníku vč. desinfekce proti zápachu a tvoření bakterií

Kondenzátor:

  • kontrola a vyčištění výměníku (tlakové, chemické)
  • kontrola stavu ventilátorů
  • kontrola jejich spojů a jejich dotažení

Kompresor:

  • kontrola těsnosti u ventilů a ventilků
  • kontrola kompenzátorů chvění
  • kontrola stavu oleje v kompresoru (pokud to konstrukce umožňuje)

Chladící okruh:

  • kontrola potrubí chladiva – mezi jednotkami
  • měření tlaku 

Vestavěné el. topení jednotky: 

  • kontrola funkce topení 
  • kontrola kontaktů stykačů a všech el. připojení

Chladící médium:

  • kontrola a případné doplnění chladiva

Hlavní mikroprocesorová deska:

  • vizuální kontrola mikroprocesorové desky
  • kontrola kontaktů stykačů a všech el. připojení
  • kontrola všech el. kontaktů 

Regulace a řídící systém jednotky:

  • provedení testu funkčnosti regulace
  • kontrola funkce dálkového ovládání
  • případná výměna baterií v dálkovém ovladači

ph profit© 1994 - 2018 Pragopolair, člen skupiny PH PROFIT, s.r.o.
Vyrobeno v Unismini, graphic design Designology